Laboratoria przyszłości
Konkurs "Laboratoria przyszłości" został rozstrzygnięty, wygrała firma:
JTM s.c. Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
33-300 Nowy Sącz
ul. Węgierska 201
Cena brutto 100 699 zł
Zaproszenie do złożenia oferty
Zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia, pomocy dydaktycznych wraz z oprogramowaniem i instalacją oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach "Laboratoria przyszłości"
Postepowanie prowadzone na podstawie Procedury udzielania zamówień publicznych, załącznik nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1, nr 9/2021 z dnia 31.03.2021 r. Na podstawie Rozdziału 7 Tryb Postępowania, pkt. 7.2.3 Sposób postępowania przy udzielaniu zamówień, o wartości większej od 25 000 zł netto do 130 000 zł
- Nazwa i adres zamawiającego
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowym Targu
Plac Słowackiego 14
34-400 Nowy Targ
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest na zakup wyposażenia, pomocy dydaktycznych wraz
z oprogramowaniem i instalacją oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Nowym Targu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.
- Dostarczone wyposażenie musi posiadać:
- dla wyposażenia powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy
-autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni
- serwis wsparcia technicznego / serwis obowiązkowo naterenie RP /
- wsparcie techniczne w języku polskim
- zgodności z Polską Normą
- Certyfikat CE
- dopuszczony do użytku na potrzeby Placówek Oświatowych
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości podwykonawcom.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonania przedmiotu umowy.
- Warunki wykonania zamówienia.
- O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:
- Spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający może dokonać oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez zastosowanie kryterium: spełnienia/nie tj. zgodnie z zasadą, czy do oferty dołączone zostały wszystkie wymagane dokumenty.
Brak wymaganych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta.
- Płatności.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym , a Wykonawcą w formie polecenia przelewu po odbiorze przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od wystawienia faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w treści faktury.
- Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia w terminie do 23 grudnia 2021 r. zgodnie z podpisaną umową.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
- Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta i załączniki do niej muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w KRS lub w innym dokumencie. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne.
- Składając ofertę Oferent musi przedłożyć:
- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Podpisane Oświadczenie ( wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Zaakceptowany wzór Umowy oraz Protokół zdawczo-odbiorczy stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego (każda strona umowy i załączników ma być parafowana),
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, o ile ofertę składa pełnomocnik.
- Wszystkie składane przez Oferenta dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta.
- Wszystkie poprawki lub zmiany musza być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Wszystkie strony oferty powinny być numerowane, spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
- W przypadku złożenia ofert mailem musza one być złożone w formie PDF w jednym pliku
- Miejsce oraz termin składania ofert.
- Miejscem składania ofert jest Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowym Targu, Plac Słowackiego 14, 34-400 Nowy Targ – sekretariat.
- Dopuszcza się złożenie ofert na adres mailowy sekretariat@sp1.nowytarg.pl w formie PDF w pliku
Oferty należy składać osobiście we wskazanym powyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres szkoły w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczęcią Oferenta z następującym napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia, pomocy dydaktycznych wraz
z oprogramowaniem i instalacją oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Nowym Targu”.
- Oferty należy składać do dnia 5.12.2021 r do godziny 12.00 Decydując znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego,
a nie data jej wysłania przesyłka pocztowa lub kurierską.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze Zapytanie ofertowe:
- Dostarczono pocztą elektroniczną do minimum trzech potencjalnych Wykonawców,
- Umieszczono na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Targu
- Unieważnienie postepowania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy z ważnych przyczyn,
W szczególności w przypadku, gdy najkorzystniejsza Oferta przekracza kwotę zaplanowaną przez zamawiającego na sfinansowanie niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający może wycofać się z udzielenia zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
- Kryteria oceny ofert.
- Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
Cena – 100 %
Cena oferty jest ceną brutto.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcą:
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci przekazują poczta elektroniczną lub faksem.
Osoba upoważniona do porozumiewania się z Ofertami jest Pani Elżbieta Jankowska
W godzinach 8.00- 14.00
- Wybór wykonania zamówienia:
- Zamawiający przy wyborze wykonawcy zamówienia weźmie pod uwagę ofertę cenową za całość przedmiotu zamówienia.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi Oferentów droga pocztową lub e-mailową.
- Powyższy wybór ogłoszony będzie również na stronie Internetowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w nowym Targu.
Załączniki:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
- Formularz ofertowy (załącznik nr 2).
- Oświadczenie (załącznik nr 3).
- Wzór umowy wraz z Protokołem zdawczo-odbiorczym (załącznik nr 4).
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (załącznik nr 5).
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (załącznik nr 6).