Zapytanie ofertowe Aktywna Tablica #1
Unieważnia się zapytanie ofertowe z dnia 30.10.2017 roku dotyczące zakupu pomocy dydaktycznych "Aktywna tablica" na podst punktu VIII.
Dnia 17.11.2017 roku ogłasza się nowe Zapytanie ofertowe na zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Aktywna Tablica.
Nowy Targ 6.11.2017 r
Zapytanie ofertowe na zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „ Aktywna Tablica”,
Postepowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2016r. poz. 1020) – oraz na podstawie Procedury zamówień publicznych załącznik nr 1 do zarządzenia nr 2 /2014 dyr. Gimnazjum Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki z dnia 15.05.2014 r
wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 20 000 zł
Plac Słowackiego 14
34-400 Nowy Targ
2) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;
3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta;
4) są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, te instrukcje i materiały są sporządzone w języku polskim;
6) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym , a Wykonawcą w formie polecenia przelewu po odbiorze przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od wystawienia faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w treści faktury.
Cena oferty jest ceną brutto.
Osoba upoważniona do porozumiewania się z Ofertami jest Pani Elżbieta Jankowska
W godzinach 8.00- 14.00
Załączniki:
Nowy Targ 6..11.2017r
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Na zakup i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „ Aktywna Tablica”
Dnia 17.11.2017 roku ogłasza się nowe Zapytanie ofertowe na zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Aktywna Tablica.
Nowy Targ 6.11.2017 r
Zapytanie ofertowe na zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „ Aktywna Tablica”,
Postepowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2016r. poz. 1020) – oraz na podstawie Procedury zamówień publicznych załącznik nr 1 do zarządzenia nr 2 /2014 dyr. Gimnazjum Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki z dnia 15.05.2014 r
wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 20 000 zł
- Nazwa i adres zamawiającego
Plac Słowackiego 14
34-400 Nowy Targ
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie oraz montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „ Aktywna tablica” do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Nowym Targu
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.
- Dostarczony sprzęt musi posiadać aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa,
2) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;
3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta;
4) są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, te instrukcje i materiały są sporządzone w języku polskim;
6) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości podwykonawcom.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonania przedmiotu umowy.
- Warunki wykonania zamówienia.
- O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:
- Spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający może dokonać oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez zastosowanie kryterium: spełnienia/nie tj. zgodnie z zasadą, czy do oferty dołączone zostały wszystkie wymagane dokumenty.
- Płatności.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym , a Wykonawcą w formie polecenia przelewu po odbiorze przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od wystawienia faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w treści faktury.
- Termin realizacji zamówienia.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
- Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta i załączniki do niej musza być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w KRS lub w innym dokumencie. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne.
- Składając ofertę Oferent musi przedłożyć:
- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Podpisane Oświadczenie ( wg. Wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Zaakceptowany wzór Umowy oraz Protokół zdawczo-odbiorczy stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego (każda strona umowy i załączników ma być parafowana),
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, o ile ofertę składa pełnomocnik.
- Wszystkie składane przez Oferenta dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta.
- Wszystkie poprawki lub zmiany musza być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Wszystkie strony oferty powinny być numerowane, spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
- Miejsce oraz termin składania ofert.
- Miejscem składania ofert jest Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowym Targu, Plac Słowackiego 14, 34-400 Nowy Targ – sekretariat.
- Oferty należy składać osobiście we wskazanym powyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres szkoły w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczęcią Oferenta z następującym napisem: „ Oferta na zapytanie ofertowe na zakup i montaż pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Nowym Targu”.
- Oferty należy składać do dnia 20.11.2017 r do godziny 12.00 Decydując znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłka pocztowa lub kurierską.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze Zapytanie ofertowe:
- Dostarczono pocztą elektroniczną do minimum trzech potencjalnych Wykonawców,
- Umieszczono na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 1/ Gimnazjum nr 1 w Nowym Targu
- Unieważnienie postepowania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy z ważnych przyczyn,
- Zamawiający może wycofać się z udzielenia zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
- Kryteria oceny ofert.
- Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
Cena oferty jest ceną brutto.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcą:
Osoba upoważniona do porozumiewania się z Ofertami jest Pani Elżbieta Jankowska
W godzinach 8.00- 14.00
- Wybór wykonania zamówienia:
- Zamawiający przy wyborze wykonawcy zamówienia weźmie pod uwagę ofertę cenową za całość przedmiotu zamówienia.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi Oferentów droga pocztową lub e-mailową.
- Powyższy wybór ogłoszony będzie również na stronie Internetowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w nowym Targu./ Gimnazjum nr 1 w Nowym Targu
Załączniki:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
- Formularz ofertowy (załącznik nr 2).
- Oświadczenie (załącznik nr 3).
- Wzór umowy wraz z Protokołem zdawczo-odbiorczym (załącznik nr 4).
Nowy Targ 6..11.2017r
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Na zakup i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „ Aktywna Tablica”
L.P | Nazwa przedmiotu | Specyfikacja przedmiotu | Ilość |
1 | Tablica z projektorem | ultrakrótkoogniskowy | 1 |
2 | Interaktywny monitor dotykowy | Cali 55 | 1 |
3 | Głośniki pozwalające na przekaz dźwięku | 4 |
- Podpis
- Elżbieta Jankowska
- Opublikował
- WebMaster
- Data wytworzenia
- 16.11.2017
- Data publikacji
- 17.11.2017, 18:39
- Ilość wyświetleń
- 1987
Poprzednie wersje
Zapytanie ofertowe Aktywna Tablica
Wersja z dnia: 06.11.2017, 16:53, powód zmiany: Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 30.10.2017 roku.